V. 15

SKOLA: Jag och klasskompisen Anna håller på med Hälsobokslut. Idag Måndag har vi handledning där vi får veta om vi har gjort rätt och vad vi ska tänka på osv. Bokslutet ska ej vara inlämnat än så vi har gott om tid kvar. På marknadsföringen har vi en lugn period. Finns att läsa i boken och ett arbete är på gång men som sagt ingen tidsbrist. Skönt att ha det så här...

JOBB: Här är det oxå lugnt. Banken behöver ingen hjälp denna veckan som jag vet nu. Inte heller ngt Bodypumppass är inbokat denna veckan. Petra kommer köra för mig på Påskafton.

TRÄNING: Dax att köra in cykeln som jag köpt. Dessvärre har jag ont i nacken efter Gökboet som vi var på i lördags så ska testköra den på ons tror jag. Hoppas det har släppt då. Längdskidåkning och Alpin i helgen....Sista gången iår jag kan träna till Vasaloppet som jag anmält mig till nästa år.

ANNAT: Shoppingdag med min söta mamma på Tisdag i Göteborg. På Torsdag åker vi en sista sväng upp till Sälen. Ska bo hos min syster. God påskmat i fjällen. Visst har jag en underbar vecka framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0