Årets julklappar - mycket skidresor

Ju äldre man blir, ju mindre julklappar får man. Men då måste det ju betyda att jag är rätt så liten fortfarande för gud vad mycket julklappar jag har fått. Detta fick jag:

* Skidresa till Åre
* Skidresa till Sälen
* Pengar till en skidresa till Norge
* Kokbok
* Ljuslykta
* Vetekudde som man värmer och lägger på ömma axlar/nacke
* Julpåse med hemmabakat knäckebröd, sylt, fotografier på två söta ungar, disktrasa som lillkillen i familjen hade målat, egentillverkad tvål. ( ja, johanna är grym att göra egna goda saker som vi i släkten får ta del av )
* Tvål ( vi spelade bingo på julaftonskväll och vann då detta )

Kommer även ha julklappsbyte med mina närmaste tjejkompisar så alla klappar har jag inte öppnat än...Längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0