Juldagen...

...Vilket partaj det blev. Varje år samlas vi åtta tjejkompisar på juldagen och firar jul tillsammans. Då dricker vi vin, spelar julklappsspelet, byter andra julklappar, äter gott, pratar tills syret nästan försvinner och sist gåår ut och dansar. Det är en av de bästa dagarna på hela året. Tyvärr kunde inte en av oss vara med men hon fanns med oss bland tankarna... Dagen till ära bar jag min brors snygga brillor som han har fyndat på blocket ( fönsterglas )

 


I år hade vi utökat julklapparna till en till då man skulle ta med ngt hemifrån som man ville dela med sig av. Det kunde vara ngt som man hade gjort själv eller ngt som man ägde som man ville ge bort. Denna julklappen var verkligen jätterolig och alla hade försökt att lägga en tanke bakom. Jag gav bort egentillverkad musli och själv fick jag boken Elsas mode som jag ville ha. Sedan var det en tjej som hade köpt ett hjärtan där vi alla tjejer representerade detta hjärta och vilka lyckostar vi är som har varandra, någon gav bort Sex ande the City filmer. Ja, ni märker att det var stor variation på paketen och hoppas att det blir till traditon. Jag hade dessutom en extra julklapp till Maria då hennes sambo heter Roger ( se bilden nedan, RIX FM T-shirt )


Kommentarer
Postat av: Ida

Du passar ju jättebra i brillorna! :)

2009-12-29 @ 01:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0