God morgon Sverige

Har hunnit med en hel del nu på morgonen.. Gick upp klockan 6 och gjorde iordning frukost till fördelsedagsbarnet som låg inne i sängen och snoza så sött... Sedan skjutsade jag honom till jobbet för tänkte ha bilen idag till lite roligheter...

Nu på morgonen ska jag åka ut till mina kusinbarn och leka lite med dem. Jag tror det blir pulkatävling idag med....Och gissa vem som ska vinna...*skratt* Min mamma och min kusins mamma ska passa dessa söta ungar så det är alltid kul att hänga på och umgås lite... Man ska vara glad att man har sådan rolig släkt som jag har...inte en lugn stund. Ni skulle bara vara med på våra släktkalas, då är det "high life".... Vi är en stor släkt med många barn och barnbarn så ni kanske förstår att det händer saker....
I eftermiddag ska jag försöka ut och springa en sväng, måste börja träna till den svenska klassikern som jag har gett mig f*n på att klara... Men får se om jag ska springa ute eller sticker iväg och springer på löpband på Sportlife....
Sedan har jag också lovat att jag ska ut och gå en promenix med min sambos familjs hund Rocky....Det är en blandras mellan ladrador och schäfer... Världens sötaste hund

Ska pussa lite extra på min sambo som fyller gammalt idag (27 år)*skratt*, han är ju ett år äldre än mig så retar han lite...


Lev väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0