Hemstudier...



Idag sitter jag hemma och pluggar....eller hur mycket har jag hunnit plugga kan man ju fråga sig. Vaknade vid klockan 9 fast jag hade satt klockan på halv 7 i morses....tycker om att snoza i några timmar...*skratt*
Nä jag var väl trött och då kände jag att det var på tiden att få sova lite....Visst var det klokt. Så det är väl typ nu som jag har tagit tag i dagen kan man säga. Har hunnit bloggat lite på morgonen och ätit frulle annars har jag inte hunnit med mer. Så nu är det dax... ska sätta mig med ett arbete som vi gör i Personalekonomi 2 (kvällkursen som jag läser på vissa måndagar) Sedan ska jag och klasskompisen Anna träffas och se över detta arbete och få det klart...... Det ska vara inne på Måndag men det är ju skönt att få klart det så snart som möjligt.
Ikväll kl 19.00 ska jag köra Bodypump i Trollhättan, tjejen som egentligen har detta pass kunde inte så då får jag hoppas in....Ska bli jättekul att få köra.
Ja vad händer mer idag? Egentligen skulle jag träffa min kusin Carro idag, men tror ej jag kommer hinna detta så henne får jag boka in nästa vecka....Hör ni hur jag pratar....boka in....ja så är det när almenackan är fullproppad med saker....
Alla som känner mig vet ju att jag tycker om med många bollar i luften....Det kanske därför jag tillät mig själv en sovmorgon....

Ha en underbar dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0