Lunchmys med Mamma

Snart kommer min kära mamma hit så ska vi äta lite lunch tillsammans...Jag har gjort iordning kassler- och pastasallad
 
Hade tyvärr ingen gurka eller fetaost hemma så det ska mamma handla på vägen....Sedan är den klar att mumsa på.

Idag är en sådan dag som jag rensar upp lite i livet. Jag planerar olika saker som vilka böcker vi ska ha till resterande del av mina kurser jag går nu (ledarskap & personalekonomi), kollar över min ekonomi för snart är det dax för betalning av alla räkningar, mailar olika personer ang. jobb,skola osv.....
Skulle väl behöva läsa lite också men det behöver man ju jämt känns det som, vi får se om jag är riktigt duktig eller ej annars får det bli en lång pluggdag på Fredag.
Ikväll ska jag och sportlifekollegan Anna sitta och planera till After-ski Pump som vi ska ha framöver...Visst låter det som en kul idé...Men det är en del som ska styras upp innan....
Klockan 19.00 ska jag ha Bodypump på Sportlife Trollhättan, så har ni inget för er ikväll tycker jag ni ska komma och köra lite pump med mig.....

Mamma kom nu för hungrig är jag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0