Nu är jag sur

Ja jag får faktiskt vara sur också... Gick upp kl 5 i morses för att åka till Varberg där jag studerar. Allt gick bra till Göteborg men när jag sedan skulle byta till Varbergståget så blev det fel....Eller fel och fel, men det är ju så att det finns tåg som körs av Sj och tåg som körs av Öresundståget.... Jag hade bokat biljett med Öresundståget men gick på Sj-tåget så min biljett gällde ju inte och fick köpa en ny....Helt sjukt att dom kör samma sträcka men med 10 minuters mellanrum...Tror du jag kollar på skylten vem som kör tåget för det är tydligen det som skiljer dem åt och det är det som man ska uppmärksamma på morgonen....Jaja nu handlar det inte om någon stor summa och konduktören var snäll och tog bort avgiften man betalar när man köper på tåg....men ändå, det är principen jag stör mig på... Kan inte företagen jobba ihop så inte kunderna kommer i kläm...

Skönt att få skriva av sig lite...... =)

Attans....nu ringde Banken precis och ville jag skulle jobba....Varför stanna jag inte hemma från plugget och istället jobbade .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0