Ögonkräm, mineralpuder och trosor

  

Det blev en liten shoppingrunda med lilla mor också....Jag köpte ögonkräm från Lumene för nu är det dax för mig att ta hand om min hud....Gör verkligen inte det..Sedan var mitt puder slut så köpte Isa Doras mineralpuder....Brukar köpa Id´s mineralpuder men finns ej att köpa i Trollhättan så det fick bli detta puder istället....
Sedan var jag ju också tvungen att köpa ngr trosor för vi har inte tvätttid förrän på Fredag och alla mina trosor ligger i TVÄTTEN.....Snacka om att planera bra eller hur.....*skratt*
Men det drabbar ju ingen fattig eller vad är det man säger....Tur att jag är en rik student då som går på CSN-bidrag...
Alltid kul med nya underkläder, nu fick jag ju en anledning till att köpa nya.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0