Överraskningsparty för min bror

I X antal månader har jag, min brors flickvän och några till planerat överraskningskalas för min bror som fyller 30 år i dagarna. I Lördags var det dax för den stora kalasdagen och vilken bra fest det blev. Det kom ca 70st gäster till bygdegården som vi hyrde, blandat både släkt och vänner. 
Min bror hade blivit ilurad att han och han flickvän skulle ut och mysa eftersom det  var alla hjärtans dag, när klockan blev 6 så kom några av hans kompisar och hämtade honom för att lura honom ännu en gång att dom skulle fira hans 30 års dag med att bowla och partaja... Men så blev det ju inte heller.....

Festen bjöd på mat och dryck, symboltema på borden iform av intressen som min bror har, olika tal och lekar, bildspel på ena väggen från en projektor, sång osv... Toastmaster var jag och kompisen Tomas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0