Snabbt besök hos min kusin

Igår sprang jag på min kusin Carro ute på köpcentret...Vi bestämde att jag skulle hänga med hem till henne och se på huset....Hon och hennes pojkvän har precis köpt ett jättemysigt hus och jag har ej hunnit att komma och hälsa på så det blev ju perfekt att vi båda hade tiden över igår.. Blev bjuden på hemmabakt bröd och kaffe....mumma kardemumma...  Men det var någon mer som ville ha min smörgås...Har ju till och med bildbevis....Lilla söta Stina...*skratt*
Jag sprang runt och tog lite kort i huset... Min kära kusin poängterade gång på gång att dom hade massvis kvar att renovera...Jag tyckte dom levde i en så mysig idyll och förstår att det tar tid att få huset så man vill ha. Se också vilken utsikt dom har över alla hus...

   
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0