Tisdag 11 feb

Idag är jag lite seg ska jag väl erkänna. Det blev en lång dag igår med mycket studier i huvudet. Mina ögon slogs upp klockan 5.00. Jag var ju först i Varberg och studerade mellan 9-14.30 och sedan snabbt hem till kära Trollhättan där jag går en kvällskurs i Personalekonomi 2. Klockan var nog närmare halv 9 på kvällen innan jag klev in i lägenheten igen.
Så det är väldigt skönt att plugga hemma idag med håret åt alla håll  och mysbyxorna på. Tur att ni inte kan se mig *skratt*
Denna dag har jag i uppgift att skriva på ett ledarskapsmanifest. Lättare sagt en gjort känns det som. Vi har läst olika ledarskapsstilar och lärt oss en grund i olika perspektiv i organisation och ledarskap. Jag tycker det är väldigt intressant men också rädd att det är så otroligt mycket man ska tänka på som chef. Ja en vacker dag kanske jag står där med ett eget företag och 100 medarbetare. Då ska jag veta hur man gör på bästa möjliga sätt för att få ett bra företag med nöjda medarbetare och där lönsamheten är hög. 

Förresten så snöar det...visst är det mysigt =)

  Kram från rufsen... (tog en gammal bild där håret inte såg ut som svinto som det gör nu )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0