Väntar, väntar, väntar

Nu sitter jag här nere i Varberg och väntar på att våran föreläsning ska börja...Har suttit här sedan lite efter 8 och nu börjar det bli drygt... Tur att klasskompisen Matilda har kommit och gjort mig sällskap. Idag ska vi ha rollspel på schemat där vi ska visa olika ledarskap....Jag skulle göra ett scenario med en tjej som är sjuk idag så vi får se om jag måste göra det själv eller ej.... Sedan i eftermiddag är det dax för personalekonomi 2 i Trollhättan så halv 3 går tåget från Varberg raka vägen upp till Trollhättan där tre timmars föreläsning fortsätter....En lååååång pluggdag framför mig

Vad ska ni göra denna härliga Måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0