Vem var det som fick den fina blomman?

det var faktiskt min chef på Swedbank som var den lyckliga.....*skratt*
I fredags hade jag Bodypump med Swedbank Vänersborg som blev mycket uppskattat av personalen. Hur gurk-kaktusen kom in i bilden var att jag ville tacka min chef för att jag gång på gång får pröva mina vingar att jobba  med friskvård. Jag har tidigare fått göra en enkärundersökning som jag fortfarande jobbar med och i fredags fick jag möjlighet att ha ett pass med personalen.
Friskvård ligger mig ju varmt om hjärtat ( läser ju ekonomi med inriktning mot ledarskap och hälsa ) så det känns extra kul att få praktisera det ute på ett sådant stort företag.

 Tummen upp för hälsa på arbetsplatsen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0