God morgon

Snart är det skorna på och iväg till skolan här i Trollhättan.. Jag och min klasskompis Anna går en extra kurs i vår på måndagskvällarna, personalekonomi 2. Där har vi fått ett arbetsuppgift som ska vara klar idag. Så vi ska sätta oss och göra det sista nu på morgonen.
Arbetet ska vara inlämnat kl 14.00, samtidigt kommer vi få ett annat arbete av någon i klassen som vi ska opponera på. Så på måndag ska vi träffas igen, då ska vi presentera vårat arbete plus att vi ska opponera på någon annan som presenterar sitt arbete.Det blir att plugga lite i helgen....

Som om detta skulle räcka.....

I våran vanliga kurs har vi fått i uppgift att läsa ca 300 sidor över helgen och sedan göra ett arbete utöver läsningen mot ett företag.. Grattis vad roligt att man inte får någon fritid...*skratt*

Så nu vet ni vad jag kommer göra... Nä men innan jag visste att vi skulle göra så här mycket plugg så planerar man ju in saker på helgerna just för att på vardagen hinner man inte. Så ikväll ska jag till en nära vän och spela "Music quis". Det är sådant alla pubar har nu. En så kallad frågesport i form av musikfrågor av alla dess slag. Hon och hennes kille har alltså suttit och knepat och knåpat ihop en tävling just till oss....So sweet.
Det ska bli riktigt kul att få komma dit och bara mysa med nära och kära.......

På Söndag är det kanske Crosstävling som jag ska iväg på. Min sambo ska köra om han inte fortfarande är förkyld.

Nä måste kila nu men ta hand om er.... Tjing Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0