mina bästa polare: Alvedon och snorpapper

Har blvit sjuk...tror det är influensan som har kommit och knackat på.... Feber, huvudvärk, förkyld och ont i hela kroppen... Det började i fredags kväll... Jag hade varit och tränat boypump mellan kl 5-6 sedan runt 9 började jag frysa men trodde bara att jag var så där trött att kroppen säger ifrån på det viset, kände oxå lite i halsen men trodde det skulle gå över...Jag skulle ju upp och ha Bodypump kl 9.30 nästa dag ( Lördag ) Men tyvärr blev det inget med det utan låg sjuk hela natten och det håller på än .....Så tråkigt, hatar verkligen att vara sjuk...

Hyrde en film för att piffa upp stämningen lite...

Mamma Mia.....



Glad blir man av denna tokiga film.... ( kan man skratta sig frisk tro ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0