Sälen

God morgon på er alla..
Sitter uppe i Tandådalen och ska snart äta frukost. Vi bor i en underbar liten stuga som min syster har. Igår startade resan hit upp med innedörrar på taket ( julklapp till syster från mor o far ) skidor högt och lågt i bilen och tomma Mcdonaldspåsar på golvet...Resan hit upp tog ca 5 timmar och man var rätt så mör i kroppen när man kom fram till stugan. Vi hade sedan en underbar kväll med taco och sällskapsspel.
Så idag är det dax att testa mina nya längdskidor som jag har införskaffat....och vilken raket jag kommer vara....not. Är det någongång jag kommer lära mig ett ex antal svärord så är det idag tror jag faktiskt. Hoppas verkligen att jag har fel..

Berättar ikväll hur det går =)

Ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0