Shopping med pappa

Ikväll så var det shopping med pappa som gällde, han skulle en sväng till Uddevalla och handla på Bauhaus och jag passade på att åka med för jag behövde papper till min skrivare och sånt har Biltema billigt.
Men som vanligt slank det med lite till än bara papper...hittade en slickepott och små burkar jag kan ha sallad/dressing i till matlådan...
 

Vill också ge ett stort plus till Biltema som har kundtoaletter... och dom är snygga och rena och är alldeles alldeles gratis. Det är inte många ställen idag som har det, framförallt så är dom oftast inte så rena och hygieniska...

Trippen med pappa gick sedan vidare till Coop där vi myste med var sin korv & bröd med läsk..... ( när jag var liten och mamma kanske jobbade och pappa inte hann laga någon mat så åkte vi alltid till en korvkiosk på vägen hem och lyxade oss med var sin halv special...) Så det var nästan som på den gamla goda tiden när det inte fanns så mycket snabbmat som nu.
Efter svängen förbi matbutiken blev det en liten sväng förbi systembolaget också... Vin är ju alltid gott att ha hemma och vi som ska till sälen behöver ju ha med oss lite. Sedan begav vi oss hemåt med en liten sväng förbi Sportlite där jag köpte ett par träningshandskar



Pappa är väl helt slut nu efter att ha tillbringat eftermiddagen med sin ivriga dotter.... Men tror faktiskt vi var ett bra team där ute bland hyllorna.... Så tack pappa för en mysig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0