Sommar på Connect Hotel



Här är ett jättemysigt och prisvänligt Hotell om du ska upp och besöka Stockholm i sommar. Min syster och jag har bott här för ngt år sedan och vi var jättenöjda. Enkelt, snyggt och framförallt billigt. Det är inga stora rum men det duger om man bara ska sova där. I sommar har dom även rabatterbjudanden.
Ett standardrum kostar 500 SEK per natt inklusive frukost och moms.
Rummet bokar du på deras hemsida www.connecthotels.se genom att ange bokningskoden "SUMMER" i fältet erbjudandekod under "Boka Online".

Prova detta du med...Jag tror jag ska boka in min mamma, syrran och mig här till hösten för vi behöver en shoppingtur ihop.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0