6 Juni - Sveriges nationaldag

Lördag


Klockan har slagit eftermiddag och jag sitter här i sängen och är dödstrött. Tror faktiskt att jag ska blunda en liten stund och ladda om mina batterier. Klockan 07.00 kom hunden som vi passar in och väckte oss och då var det tid för morgonpromenad. Så på med kläderna och ut i  friska luften sedan var det in och äte frukost för klockan halv 10 hade jag Bodypumppass i Vänersborg. Hela förmiddagen gick i träningsspåret så nu börjar mina krafter ta slut. 
Det är ju även Sveriges nationaldag idag så dagen till äran hade jag en Sverigetopp på mitt pass.....Vad gör man inte för att ge det lilla extra till mina deltagare, om jag lyckas kan bara dom avgöra.

 

Nu ska jag slumra till en liten stund sedan bär det av till Åsakas Bygdegård och Bröllop....Vi ska ju hjälpa till och servera, kompisen gifter sig......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0