En blöt cyklist



Vilket väder vi har, antingen är det medelhavstemperatur eller så blåser och regnar rejält. Idag var ingen rolig dag att cykla på. Jag kom till Sportlife blöt och irriterad över blåsten men det var bara att byta om och träna bodypump som var mycket roligare. På passet var det 23 deltagare vilket är ok eftersom vi går in i en lågsäsong. Självklart vill man ju ha fullt varje gång men är också glad för varje deltagare som kommer. Vi har ny koregrafi nu så det var första gången jag körde hela passet, man är lite ringrostig i början innan man har repeterat det X antal gånger men tyckte att det gick bra idag. En timmes pump går jättefort och helt plötsligt var det dax att cykla hemåt och självklart regnade det. Jag skulle egentligen cyklat vidare ut till fotbollsträningen men ringde våran tränare under färden och sa att jag ej kommer för jag var dyblöt från topp till tå. När jag började cykla till Sportlife trodde jag inte att det skulle regna så tog aldrig med regnkläder vilket var dumt.
Men jag var i alla fall snygg i mitt nya träningslinne.....skratt



Nä nu kallar duschen och sedan gott te & smörgås....

Kommentarer
Postat av: hanna

Snygging-sara!! jag älskar träningskläder o tycker de e superviktigt att ha på sig sånt man känner "de här e snyggt!" ... vilket du e i typ ALLT! =) hopppas allt e bra me dej =)

2009-06-05 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0