Min kväll...

Det blev tyvärr ingen fotbollsträning då vi var för få på träningen. Jag slutade klockan 19.00 så hann ändå inte vara med men åkte ut ändå en sväng och tittade på när F30 spelade match. Det är ngr som spelar i damlaget som är med i detta laget oxå. Skönt att komma ut efter att stått på banken i mer än 10 timmar och jobbat.
Men nu ska jag krypa ner i sängen och gotta mig....läsa lite och sedan somna så gott. Imorgon är det en ny jobbdag och då ska cykeln fram för första gången efter Vätternrundan. Underbart att cykla när det är så fint väder.


Sov gott !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen, trodde att ja hade goda chanser men räknade med en komplettering, men så fel ja hade;)

2009-06-23 @ 15:47:53
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0