Nästan att hjärtat har stannat två ggr...


Vilken vecka det har varit. Det är inte så att jag har jobbat FÖR mycket eller att jag har varit superstressad på andra håll. Nej detta är av helt andra saker.

Scenarie 1
I Tisdags åkte jag för att spela fotbollsmatch och när jag kommer till samlingen ringer telefonen och det är Sportlife Trollhättan i andra luren. Dom frågar förvånat vart jag är för mitt pass börjar om ngn minut...PANIK...."VAAA, HAR JAG PASS IDAG...NEJ MEN DET STÅR INTE I ALMENACKAN" ....men tydligen hade jag missat att skriva upp detta passet för på ngt sätt så har jag trott att vårat sommarschema börjat och då är det inte jag som ska köra på Tisdagar. Den kvällen mådde jag otroligt dåligt pga att jag hade tabbat mig så...Men så är det ju ibland, jag är bara mänsklig även om jag gärna skulle vilja vara en ängel som aldrig gör fel så är det bara en dröm för ngn gång händer det.

Scenarie 2
I dag satt jag i bilen och väntade på att min sambo skulle sluta sitt jobb när telefonen ringer. Då var det Sportlife Vänersborg i andra luren. Dom frågar förvånat vart jag är för mitt pass börjar om en kvart.... PANIK..."VAA,HAR JAG PASS IDAG I VÄNERSBORG" men denna gången var det INTE mitt fel som tur var för trodde nästan att jag hade blivit helt cocco. Mådde jättedåligt tills jag fick veta att det inte var mitt fel...Men vi lyckades lösa problemet för fick tag i en tjej som kunde komma förbi och köra passet. Helt otroligt....

Så nu sitter jag här och kollar av alla scheman som är för tillfället så att det inte blir ngr problem i sommar. Det spelar egentligen ingen roll vems fel det är bara vi upptäcker det innan det är försent. Men visst är det hemskt att sitta i dessa situationer och hjärtat bara totalstannar känns det som ( Talesätt, inte på riktigt ) Samma känsla kommer när man även har försovit sig. Usch vad jag hatar den känslan....Tur att den inte kommer så ofta men vill egentligen inte att den kommer överhuvud taget utan att man är felfri men tyvärr går det bara att önska.....

Hoppas ingen deltagare har tagit skada av detta....På Tisdag är mitt nästa pass i Trollhättan och då ska det extra tungt eftersom jag missat ett pass...*skratt*

Kommentarer
Postat av: Petra

Och den tjejen som kom med andan i halsen den kvällen var ju jag.... =)

2010-01-19 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0