Onsdag 17 juni

Se hela bilden

God Morgon !!

Frukost på ena sidan av bordet och datorn på andra sidan. Om en liten stund är det dax att springa till bussen ( Tar inte cykeln denna veckan, vill vila min bak ) och åka till banken. Jag jobbar precis hela dagen. Min outfit idag är ett par jeans från H&M ( barnavdelningen ), Top från samma ställe men från damavdelningen och en skarf som piffar upp det lite. Det flätade skärpet är från Vila.

Ikväll när jag kommer hem blir det planering av midsommarmaten...... sill, potatis, nubbe, osv.....



.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst äre lyxigt när man kan unna sig kläder/skor från barnavdelningen, blir billigare :D

Hoppas du ahr de bra...nästa vecka SKA jag gå på pumpen, dit tpass givetvis hehe

trevlig midsomamr!

2009-06-17 @ 14:38:54
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0