Torsdag

God morgon !

Man kan nästan säga att det är dagen före dopparedagen.... Så känns det ungefär i magen just nu som håller på i full gång att pirra och längta tills imorgon kväll då Vätternrundan tar fart. Tänk dig att stå där på startlinjen bland tusentals människor och känna utmaningen framför sig. Jag tror att det kommer vara obeskrivligt, en mäktig känsla som bara den som är på plats kan förstå..... ( plus människor som upplevt det tidigare år ) sedan tror jag väl inte att det kommer vara samma känsla under loppet då det både kommer kännas tungt, pisstråkigt, underbart, konstigt, ont, roligt, utmanande, speciellt.....Ja, alla känslor kommer nog komma fram förr eller senare.
De två dagar som är kvar gäller det att försöka äta mycket och framförallt kolhydrater för att ladda kroppen inför loppet. Jag startade redan igår med att trycka i mig en hel pizza och det gick ju galant för matglad är jag ju....Nu sitter jag och väntar på att mataffären ska öppna för kan ju inte dricka mitt morgonkaffe utan mjölk.

Hur ser min dag ut idag då?

-Frulle
-Städning i lägenheten / Tvätta
-Fika med gymnasiekompisen Susanne och hennes barn
-Planering med Mamma inför Vätternrundan
-Hämta min cykel som är på service
-Packa
-Lära mig blogga från mobilen för den ska ju med under Vätternrundan
-Njuta av att vara ledig

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0