Alltid redo...

Det blev en snabb vändning idag. Jag satt på morgonen och läste marknadsföring när jag fick ett mess av Anneli som kör Bodypump på Tisdagar ( det passet jag tänkte gå på för att träna bara för min agna del ) Hon mådde ej så bra och ville att jag skulle ta det istället för henne. Klart jag ställer upp....Passet började kl 10.15....Så det blev både träning och lön för min del. Alltid bra med lite extrapengar. Sedan är det otroligt kul att stå där upp på scenen och leverera till deltagarna. Hoppas dom tyckte om mig =)
Efteråt unna jag mig solning.....det är skönt att krypa undan ett tag och få lite värme och färg....tyvärr gör jag det allt för sällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0