Lördag: En dag i skogen.

Klockan ringde kvart över 5 i morses och det var dax för min sambo att åka på crosstävling igen... Så jag passade på att åka med som hjälp och stöd. Tävlingen var i Tidaholm så det var en stund i bilen först. Väl där framme träffade vi Anneli som spelar i mitt fotbollslag och hennes barn för dom var där och tittade på hennes gubbe som också var med och körde tävlingen.. alltid trevligt att hitta folk man känner på dessa tillställningar. Sedan kom också min sambos föräldrar och tittade. Ja det slutade med att vi var en stor fanclub *skratt*
Tycker ni vi har en väldigt maskulin termos?

     

Ikväll blir det pizza och mys hos Anders och Maria.. Vi ska planera skidresan som bär av v.13... Vi kommer ju också se på Melodifestivalen.. Vilka vinner tro? Jag tycker faktiskt det är rätt bra startfält iår..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tjena!

Tack för en trevlig dag i skogen... vilken fin bild du tagit på mina barn. Jimmy undra va du mena med gubbe?? Haha Jätte bra blogg du har...

Kram

2009-03-14 @ 17:46:35
Postat av: Anders

Tor ser lille laddad ut inför heatet =)

2009-03-16 @ 04:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0