V.14

SKOLA: Känns bra på skolfronten. Ska ner till Varberg på Onsdag. Vi har precis börjat med en ny kurs i Varberg som är Marknadsföring 2 där vi som vanligt ska göra ett stort arbete och i slutet blir det en stor tenta. Den går på halvfart för egentligen ska vi läsa Projektledning också men den kursen har jag valt att hoppa av och läsa till hösten här i Trollhättan. På den kursen jobbar man ut mot företag och då är det bättre att lägga mitt nätvärk här i Trollhättan istället för att vara nere i Varberg. Jag tyckte faktiskt det var mycket mer smartare. Sedan läser jag ju också Personalekonomi 2 på kvällstid och där håller vi på med Hälsobokslut och det går fint fint.

JOBB: Lugnt på jobbfronten också. På Banken är det ej mycket tider jag får som det är nu. Det är generellt lugnare tid överlag i den branschen plus att det ser ut som det gör i världen så det är ju inte kö på lånsidan precis. Ska på Instruktörsmöte på Torsdag bara vi Bodypumpinstruktörer. Vet ej vad vi ska ta upp....spännande.

TRÄNING: Ha grymt träningsvärk sedan conventet i Lördags men det ska allt bli träning ändå. Försöka hinna med ngn fotbollsträning. Jag och Mamma ska försöka spinna på torsdag för snart är det dax för Vätternrundan....Sedan ska jag försöka springa också och lite till. Försöker få minst 4 träningspass i veckan.

ANNAT: Ska till Susse min gamla klasskamrat som precis fått barn på tors eller fre. Ska bli mysigt att få träffa henne och hennes underbara barn. Sedan är det faktiskt ngr hemliga grejor på schemat som jag ej kan skriva utan ni får veta det senare....







Kommentarer
Postat av: Tom

Tja! Jag tittade in här för ganska länge sedan, du hade en film om en jäkla biff som gjorde massa övningar i luften. Tror du att du kan posta den igen? Det hade varit king! Tack på förhand.

2009-03-31 @ 07:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0