Blått, blått, blått

Underbara dag....Fredag, ledig och klar himmel... Kan det bli bättre?
Idag har jag och min sambo haft en mysdag. Vi åkte ut till kusten och åt lite lunch på en av bryggorna... Visst ser det skönt ut?
Efteråt åkte vi en sväng till Torpköpcenter och shoppade lite...Köpte present till vårt gudbarn som ska ha ettårskalas imorgon. ( Tyvärr kan jag inte visa vad jag köpte för hennes mamma kanske läser detta, visar imorgon )
Ikväll har vi varit och grillat i en av Trollhättans parker. När våren kommer så springer alla människor ut som kor på grönbete. Det går knappt att vara i lägenheterna då det blir så varmt. Så då får man träffas i parkerna runt om och umgås.
Igår på valborgsmässoafton blev det faktiskt inte ngn utgång utan vi stannade hemma och mös istället. Det blev pizza med cola och det var grymt gott efter en lång dag....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0