God morgon min sköna...

Redan hunnit med att duscha, göra mig iordning och nu sitter jag och äter frulle... Klockan är tjugo i 7 och jag ska snart bege mig till Swedbank och jobba. Känns bra att åka iväg från pluggandet och gör ngt annat. Nu har vi så mycket i skolan helt plötsligt att det är skönt med paus.
I går var jag som sagt hemma hos mamma o pappa och passade deras hus. På kvällen när mor och far kom hem så grillade vi tillsammans med min sambo och min brors flickvän. Det var jättemysigt. Sedan fick jag ju min efterlängtade present av mina föräldrar och då fick jag välja på 3 små resor som vi ska göra i sommar. Jag är en person som aldrig vet vad jag önskar mig så då vill jag ha upplevelser istället. Det första alternativet var att åka billigt upp till Stockholm med tåg eller buss och övernatta där samt shoppa såklart. Nr 2 var att åka till Axvalla och spela på trav och Nr 3 var att åka en busstur til Tyskland med övernattning o handla öl och sånt. Jag valde Nr 1att åka till Stockholm......Så jag o mamma ska sticka dit ...Weeee. Men skicka ett sms till mamma i morses att jag skulle vilja åka till Axvalla oxå så det kanske blir en vanlig tur i sommar för har aldrig gjort detta och pappa åker ju inte med till Stockholm så det är ju inte mer än rätt att jag får ngt med honom....*skratt* Ser ni jag försöker få så många presenter som möjligt....hoppas det funkar.

Nä dax att fixa det sista innan bussen går....tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0