Ja det är bara att plugga...

Bild: Ordning&Reda

Skola alla dagar även på röda...Ja här sitter jag, Torsdagsmorgon och det är kristi himmelfärds dagen, alltså en röd dag. Men inte för mig utan det är tentaplugg som gäller idag. Gick upp klockan 6 i morses. Som sagt så har jag tenta i Marknadsföring II nästa fredag och det är massvis att lära sig. Så här ser min bibeln ut i ca 2 veckor framåt, det är denna boken som jag håller på att bli galen av. Är inte så duktig på att läsa och förstå facklig engelska så får mina vredesutbrott minst en gång per dag. Men man ska vara glad för det lilla så jag tar det i små steg, kapitel för kapitel. Det går ju framåt men i mycket långsam stil.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0