V. 20

Skola: Pluggning med stort P denna veckan. Vi har ett stort arbete, en hemtenta och snart en tenta som jag måste sitta och arbeta med. Arbetet och den vanliga tentan är allt material på engelska så det tar ju så lång tid så fort man ska läsa ngt.... Men detta ska allt bli bra till slut..Slutspurten innan sommarlovet

Jobb: Jobbar 2 dagar på Swedbank, måndag och torsdag. Skönt att komma till jobbet för när man är där så släpper man skolan för en stund. Kommer knappt kunna ha instruktörspass pga skaven på hälarna, se nedan... Ska ha ett instruktörsmöte på Tisdag med en ansvarig på Sportlife i Trollhättan där vi ska disktuera hur jag tycket det går osv...Ett utvärderingsmöte kan man kalla det där man kan få ge synpunkter och så.

Träning: I helgen spelade jag match och fick grymma skavsår på hälarna. Ena hälen har blivit lite infekterad så kan ej gå riktgit så det blir nog mestadels vila denna veckan. Nästa helg är det Butlers triathlon och då måste jag ha fungerande fötter...

Annat: Ska hem till mamma o pappa på ons o vi ska väl ha lite småfirande att jag fyllde år i Söndags. Längtar oerhört mycket till Sommaren nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0