Vilken pluggdag....jobbigt med teknik

Ja idag har det varit bara studier på progammet. Klockan ringde klockan 6 och så var dagen igång, vid 7 åkte jag ut till mamma och pappa då jag hade lovat att sitta där under dagen för att dom skulle få en leverans hem med en ny veranda.. Så jag passade på att åka hem tidigt och pluggade där hela dagen. Tog med mig min dator ifall det skulle krångla med ngt på deras dator och det var ju tur för dom hade inte ens Word på sin dator. Men det var inte det enda problemet utan dom hade lyckats att låsa modemet till deras dator och visste ej lösenordet så jag kunde ej ta mig ut på internet med min dator vilket gjorde att jag inte kunde jobba med mig arbete. Så lösningen blev att jag fick åka till min bror som har ett mobilt bredband och låna hans dator och ta hem till mamma o pappa. Så här såg det ut....en person som pluggar med 3 datorer.....*skratt*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe 3st:D

2009-05-14 @ 20:45:25
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0