Drömmen finns fortfarande om att bli en aktiehaj...

....sitter här klockan 20.00 på en onsdagskväll och försöker skriva på mitt arbete. Det är drygt och faktiskt tråkigt emellanåt. Var är min inspiration där man sprutar 100 ord i minuten och det bara blir så bra från första början. OK, har väl aldrig hänt men ändå... Försöker locka mig med godis men utan resultat så lägger nog ner det snart.
Ett positivt mail fick jag i alla fall från läraren som berättade att vi fick helgen på oss om vi ville att skriva klart och det tackar jag för. Så nu tar jag gottepåsen och flyttar över till soffan och gottar ner mig......

Med trötta dataögon säger jag hej hå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0