Glad påsk...

...alla påskgubbar och kärringar. Alla påskbrev är målade och sminket är påkladdat. Nu kommer vi snart och knackar på dörren....
Nej, det blir tyvärr inget av det iår, men jag har faktiskt målat ETT fint påskbrev som jag ska ge bort till en söt liten familj som precis köpt ett hus. Inte alla som får påskbrev av en 27årig tjej....*skratt*
Igår var det vårstädning för hela slanten att jag inte hann med att sitta och blogga. Detta ska jag försöka ta igen idag. Jag ska även hinna med och klippa mig och sedan ikväll är jag bjuden till min bror där det kommer vara tre-rätters. Den enda hållhaken med middagen är att vi ska vara uppklädda. Så kvällen i ära har jag ju köpt en ny klänning. ( ok, har väl många klänningar men den här var så fin )

Ut och påska med er....

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0