Lördag 14 Augusti

God förmiddag!!
Nu har jag gjort det. Jag kunde inte bestämma mig över klänningarna så jag köpte båda två. Så nu har jag en blommig och en kornblå klänning från Gina Tricot. Kanske lite onödigt att ha två i samma modell men det struntar jag i för tycker om dom lika mycket. Ddessutom kommer jag ju gå på fler kalas i höst och då har jag tillfälle att använda dom ( om jag inte vill ha ngn ny då med, hihi ).
Idag är det dagen med stort D. Vi ska nämligen åka ut till Ljungkile och vara med på ett dop. Det är våra vänner som har fått en söt liten Elvin som ska döpas idag. Vi har även fått ett kort där det står att kvällen kommer bjuda på en och annan överraskning så jag tror faktiskt vi ska på bröllop?????? Vad annars kan det vara? Spännande är det. Jag kommer berätta vad det blev imorgon.
Igår träffade jag alla mina älskade tjejkompisar och myste. Vi är en stor skara på åtta tjejer som håller ihop i vått och torrt. Ska bjuda på ett fint kort på alla oss som vi tog igår....Kommer inom kort !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0