Onsdag 17 Mars

Godmorgon!!
Vilken härlig dag, solen skiner och jag är superpigg. Vaknade av mig själv runt halv 7 och kände hur min kropp var laddad med energi. Det är inte varje dag man vaknar så därför har jag passat på att städa lite innan mitt Bodypumppass som jag har 10.15 på Sportlife i Trollhättan. Blir alltid så förundrad över varför det ALLTID är så dammigt och rörigt i vår lägenhet. Spelar ingen roll hur mycket jag städar...Känner ni igen detta?
För våran del beror detta på att vi bor i en lite två på ca 50 kvm där vi knappt får plats båda två. Detta resulterar i att saker ligger överallt. Längtar till ett stort hus.....

Glöm inte av att ta vara på solen =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0