Bodypump instruktör



Tjoho, jag har fått chansen att bli bodypump instruktör på Sportlife i Vänersborg. Det är ett nytt träningscenter som öppnar i höst i grannstaden. Det blir som en kompletering till bodyjam ( dans ) som jag ska köra på onsdagar på Sportlife fast i Trollhättan

Info om passet:

Body Pump är styrketräning till musik som utmanar dig och gör dig stark! Body Pump är enkelt, vilket gör det lätt att komma i gång, och effektiviteten gör att du snabbt märker resultat. En timma, en skivstång och alla kroppens större muskelgrupper, ger dig maximal träningseffekt på minimal tid! 60 min.

Hoppas vi ses...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vi lär ses på fredag på mötet ;) Du har ju kört mina pass ett par gånger så nu får du ju komma och köra fler gånger och öva på tekniken inför utbildningen.



// Daniel

2008-08-21 @ 10:09:02
Postat av: Stephanie

Hej! Har du gått body pumputbildningen? Vad roligt! Kan du inte berätta lite om det och hur den fungerar med praktik/teori? Skulle vara jättekul! Mejla mig gärna på steffi[email protected]

2008-10-13 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0