Jag är licensierad Bodypumpare

Jippi jag har klarat licensen för att bli en grym bodypumpare.... Så här går det till när man går utbildningen, då har man 3 månader på sig att skicka in en film på sig själv där man instruerar i just bodypump. Eftersom vi köper material från LES MILLS så är det dit man skickar filmen och dom i sin tur kollar så att man är godkänd som instruktör, så att alla håller samma mått....Och jag är nu en av dom som gör det ....TJOOOOOOHOOOOOO



 

Nu håller jag tummarna på att min bodypumpkompis Marie klarar detta oxå, hon har  precis filmat och har skickat in....Men klart hon kommer klara detta...Hon är en grym instruktör so go girl.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0