Ny kategori

Nu har jag skapat en ny kategori där jag kommer skriva om allt som har med målet Svenska Klassikern... Jag har ju det som nyårslöfte att jag ska klarar av denna stora träningsgrej... Det som ingår i just Svenska klassikern är Vasaloppet, Vätternrundan, Vansbrosimmet och Lidingöloppet...
Jag kommer att starta med Vätternrundan för känns som Vasaloppet är lite för nära för att vara med i år så satsar att ta det sist. Men har redan varit ute och köpt Längdskidor, pjäxor och stavar... Jag och min sambo ska upp til sälen nu på lör eller sön och hälsa på min syster så då är det dax att prova utrustningen....Vi ska vara där i en vecka så det kommer bli mycket skidor av olika slag....Weeeeeee

Denna veckan har jag annars legat lågt med träning, jag var ju sjuk förra veckan och känner i kroppen att den inte har återställt sig riktigt än så kommer ta det lugnt tills lördag då jag har mitt Bodypumppass. Det är bra att låta kroppen få vila extra mycket efter sjukdom.

Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0