Fotbollsuppehåll

Sista matchen innan sommaruppehållet för Åsakas Damlag. Tyvärr blev jag inte kallad till matchen då jag ej har kunnat träna på ngr veckor eftersom jag jobbar sent osv. Men självklart stod jag och stötta på kanten. Jag kan till och med erkänna att jag hade packat ner fotbollsskorna i bilen ifall ngn blev sjuk och mer folk behövdes men så blev det ej. Vi vann i alla fall med 4-1 fast jag vet inte om matchen var så mycket att hurra för. Spelet fungerade inte riktigt som vanligt och kämparglöden var nog ngn annanstans men bra gjort ändå att vinna matchen och jag var avund på alla som fick chansen att spela. Matchens lirare var målvakten och min bästa kompis Marie. Hon gjorde en riktigt bra match - Grattis Marie !!!!
Efter matchen blev det grillning och litet avslut för nu är det sommarlov i 4 veckor innan det drar igång igen. Som det är nu så ligger vi trea i serien och har faktiskt en chans att gå uppåt.... Jag hoppas att jag kan få till mer träningar för då får jag spela mer matcher, bättre lycka i höst får vi tro.

 (Vi är vit/blå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0