Ladda,ladda och åter ladda



Nu håller jag på med det sista i packningen inför Vätternrundan. Det är batteri till cykellampan som behövs köpas och tejp till min lilla fot ( Lyckades vricka den i fotbollsmatchen i tisdags ) Annars tror jag att det börjar bli klart. Tyvärr verkar vi inte ha vädret med oss på vår sida då det ska regna och blåsa en del men skam den som ger sig och vem vet det kanske regnar runt om men inte på oss som cyklar....*skratt*
Runt klockan 18.00 bär det av till Motala i bil, min kära sambo kör mig och ska vara support under loppet. Väl i Motala kommer vi möta upp mamma, pappa och syrran som ska också köra loppet. Nej, min pappa ska inte vara med utan han är support han med men min syrra och mamma ska cykla.

Vill ni veta mer om Vätternrundan är det bara att gå in på deras hemsida http://www.vatternrundan.se/ . Där går det även att se mina deltider under tävlingen. Håll tummarna för mig nu......




Kommentarer
Postat av: AkA

Kör hårt nu Sara! Imponerande att du cyklar, det hade jag aldrig orkat =)

2009-06-12 @ 15:07:31
URL: http://www.metrobloggen.se/anderssvensson
Postat av: Anna

skönt att ni kommit i mål.Blev lite orolig för hur det gått för er. Vi höra.

2009-06-13 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0