Träningskläder

Nej, träningskläder behöver inte kosta skjortan. Jag är en person som älskar att shoppa nya kläder både till träning och i vanliga fall men eftersom jag är en fattig student så måste jag antingen prioritera eller köpa billigt och oftast väljer jag billigt. Så idag kände jag för att ha ett nytt träningslinne till Bodypumpen som jag ska instruera ikväll. Det blev ett rosa linne från GINA TRICOT som passar perfekt till mina träningsskor, ok det är ju egentligen inte det opptimalaste linnet att träna i men det är snyggt och billigt. Jag kör inte alltid i funktionsmaterial utan tycker det ok med vanligt material också. Sprang även in på TEAM SPORTIA för att hitta träningstop och även en cykeltop till nästa helg men utan resultat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga nya träningskläder (bruka rockså köra hm/gina/jc linnen) bekvämt också:)

Snygg färg på skorna, ja har också inhandlat nytt citrron gula..längtar till att fåp börja använda dem också;)

Ska för modligen börja arb till veckan..så onsdagen blir det förhoppningsvis BP pass. Penicillinet får allt gå ur först:P

ha en toppenhelg c")

2009-06-05 @ 15:04:18
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0