Utvärdering och Uppföljning

 
Upp med tuppen även på Lördagsmorgon då det var tid för Bodypump klockan 9.30. Idag var det dax för mig att få utvärdering och uppföljning av mina Bodypumppass. Så min platschef på Sportlife i Vänersborg var med på passet och bedömde hur jag var som instruktör. Man tittar på flera olika delar som hur min teknik är, följer jag koregrafin, coachar jag bra osv.
Efter passet satte vi oss och igenom alla dessa saker samt titta på den film som hon filmat under passet. Jag blev faktiskt förvånad att det gick så bra. Ok jag är väl sådan som person att jag tror alla andra är så mycket duktigare än jag så det var väl min inställning när jag kom för att lyssna på vad hon tyckte. Men där fick jag fel för hon tyckte jag var bra som instruktör med fin teknik och duktig på att följa koregrafin. Dessutom var jag bra på att coacha och hon tyckte att jag såg trygg ut på scenen och väldigt ödmjuk.....Sedan fick jag tips om hur jag kan jobba vidare och bli ännu bättre och jag lyssna med två jättestora öron för vill ju bli bättre och bättre...Man kan alltid utvecklas. En sak som hon tyckte jag skulle våga mer är att lägga på mer vikter, jag är lite feg där o tror att jag är svagare än jag är så nästa gång då är det mer vikter på som gäller.....*skratt*
Jag är otroligt glad över denna utvärdering och hoppas verkligen att mina deltagare tycker samma sak om mig som min chef... Har ett grymt roligt yrke.

Nu är jag värd av en god lunch på min balkong sedan är det plugg som gäller fram till kalasdax som är klockan 4....

 

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tack detsamma! :)

2009-05-02 @ 20:18:35
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0